معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از بازآفرینی مناطق سلیچ شرقی و غربی،ذوالفقاری، کوی قدس،جمشید آباد و مناطق پیرامونی آنها خبر داد.

فاضل عبیات معاون امور عمرانی استانداری خوزستان  در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:طبق بررسی های انجام شده هفت منطقه در شهرستان آبادان از جمله کوی قدس ،ذوالفقاری،سلیچ شرقی و غربی ،جمشید آباد و مناطق پیرامونی آن ها   به هنگام بارندگی معابر و منازل آنها دچار آبگرفتگی می‌شود به همین علت در طرح بازآفرینی این مناطق اعتبار مناسبی جهت احداث شبکه دفع آب های سطحی در نظرگرفته شده است .

او ادامه داد: امیدواریم هر چه سریع تر اقدامات لازم دراین مناطق انجام شود همچنین اعتبار موردنظر دراین زمینه توسط وزارت راه وشهرسازی و شرکت بازآفرینی تامین شده است.

عبیات افزود:بعضی از این مناطق ۷گانه آماده شروع به کار هستند به دلیل اینکه مطالعات بازنگری آن‌ها تکمیل شده است و ظرف ۲یا ۳هفته آینده در مناطق سلیچ غربی و ذوالفقاری کار را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
خیلی الان چند ماه هست ذوالفقاری یک قسمت از خیابان آسفالت شد و بقیه اش هم در دفتر خاطرات ازتون میخواهم که از ایستگاه ه به طرف ۵ گزارش تهیه کنید و ببینید آسفالت کردن چند ماه قبل