جواد ذاکر از اجرای ۶۰ پروژه در دو پویش محرم و من مادرم در قالب طرح آجر به آجر خبر داد.

 

جواد ذاکر مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  گفت: دو پویش محرم و من مادرم، فرزندان ایران، فرزندان من در قالب طرح آجر به آجر تعریف شده که در پویش محرم با شرکت ۵۲۰۰ نفر از خیرین استان عملیات ساخت یک مدرسه در بخش خضرآباد به مرحله اجرا رسیده است.

او افزود: در پویش من مادرم، فرزندان ایران، فرزندان من با مشارکت خیرین، مردم و اداره کل نوسازی مدارس استان یزد، یک مدرسه شش کلاسه در روستای خویدک شهرستان یزد در مهره ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان ادامه داد: در ده ماه اول سال بیش از ۶۰ پروژه خیری در استان یزد به مرحله اجرا رسیده که ۲۳ پروژه آموزشی در دهه فجر در استان به بهره برداری خواهد رسید.

ذاکر در پایان ضمن تشکر از خیرین استان، گفت: آمار بالای فرسودگی و تخریب مدارس در برخی از نقاط استان نشانگر حضور کم رنگ خیرین در آن مناطق است که مجمع خیرین استان این آمادگی را دارد تا با معرفی محل‌های مناسب برای ساخت فضای آموزشی شاهد توسعه عادلانه در ساخت مراکز آموزشی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۰:۲۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
اگه راست می گویید یه فکری به حال طرح اقدام مسکن ملی کنید که مردم 40 میلیون 4 ماه و نیمه گذاشتن به حساب بانک مسکن اما خبری از محل اجرای پروژه در یزد هم نیست