مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی آزاد پس از پایان دوران مصدومیت با حضور در یک تورنمنت بین المللی آمادگی خود را محک خواهد زد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کریمی نایب قهرمان جهان، دارنده دو مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی آزاد، قهرمان بازی‌های آسیایی و صاحب ۳ مدال طلا در آسیا به دلیل آسیب شدید از ناحیه رباط زانو اوایل سال جاری پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

کریمی که در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۹ نورسلطان در وزن ۹۲ کیلوگرم عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرده بود بعد از این رقابت‌ها تغییر وزن داد و برای تجربه المپیک به وزن ۹۷ کیلوگرم آمد.

تعویق المپیک باعث شد کریمی بعد از عمل جراحی، دوران درمان و نقاهت را به خوبی سپری کند و هم اکنون با حضور در اردوی تیم ملی، تمرینات سنگین خود آغاز کرده و آماده رویارویی با حریفان است.

بر همین اساس قرار است کادر فنی علیرضا کریمی را به رقابت‌های بین المللی جام ماتئو پلیکونه که روز‌های ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه در شهر رم ایتالیا برگزار می‌شود، اعزام کند تا هم او یک محک جدی خورده باشد و هم مربیان تیم ملی بهتر در جریان آخرین وضعیت فنی و جسمی این کشتی گیر قرار بگیرند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.