معاون اجتماعی مرزبانی هرمزگان از شهادت یک مرزبان هرمزگانی در مرز‌های آبی جزیره قشم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سید مرتضی اولاد علی، معاون اجتماعی مرزبانی هرمزگان گفت:در درگیری مرزبانان پایگاه دریابانی قشم با قاچاقچیان یکی از مرزبانان این شهرستان به نام استواریکم «حسن واعظی تختی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اولاد علی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق، اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی قشم حین گشت زنی در مرز‌های آبی این شهرستان با تعداد زیادی شناور حامل کالای ممنوعه و قاچاق که به صورت گروهی درحال حرکت به سمت نوار مرزی بودند، برخورد کردند.

او گفت: مرزبانان با مشاهده قاچاقچیان دستور توقف شناور‌ها را دادند که یک فروند از شناور‌های قاچاقچیان با نیت صدمه زدن به شناور سازمانی حمله ور شد که در اثر برخورد شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی، یکی از مرزبانان به نام استواریکم «حسن واعظی تختی» به دلیل برخورد شدید به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون اجتماعی مرزبانی هرمزگان بااشاره به اینکه شناور مهاجم از محل متواری شد و تلاش ماموران برای دستگیری آنان ادامه دارد گفت:دراین درگیری ۲ نفر دیگر از مرزبانان به شدت مجروح شدند و در بیمارستان در حال مداوا هستند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.