مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، بیش از ۳۲۷ هزار لیتر آب مقطر به منظور شست و شوی مقره‌ها و تجهیزات شبکه برق خوزستان از سوی نیروگاه تامین شده است.

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نیروگاه رامین با تاسی از رویکرد مدیران ارشد شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی نیز ضمن تامین پایدار انرژی برق، تاکنون توانسته علاوه بر تامین آب مقطر مورد نیاز بخش تولید خود به عنوان حیاتی‌ترین فاکتور پایداری تولید برق در این نیروگاه بخاری، حدود ۳۲۷ هزار لیتر آب مقطر مورد نیاز تیم‌های عملیاتی شست و شوی مقره‌ها و سایر تجهیزات انتقال و توزیع برق در اقصی نقاط خوزستان را تولید کند.

او افزود: آب مقطر تولیدی این نیروگاه به علت خلوص بالای ۹۸ درصدی و نارسانا بودن، امکان شست و شوی خطوط و مسیر‌های گرم و برق دار را سرعت می‌بخشد و این محصول تولیدی به عنوان حلالی ایمن در شست و شوی تجهیزات انتقال و توزیع شبکه برق بسیار موثر است.

محمدی بیان داشت: این نیروگاه همواره در کنار رسالت واقعی خود، تعاملات و همکاری‌های مطلوبی با سایر شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های مستقر در استان داشته و همه تلاش و امکانات خود را در جهت خدمت رسانی به مردم شریف و تحقق مسئولیت اجتماعی خود به کار بسته است.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع یک هزار و ۸۵۰ مگاوات، تامین کننده بیش از ۳۰ درصد انرژی برق مورد نیاز استان خوزستان و ۴ درصد برق کشور است و با توجه به توان و ظرفیت تولیدی آن، نقش مهمی در تثبیت و تقویت شبکه سراسری برق کشور، تامین آسایش مردم، توسعه زیرساخت‌های منطقه و تامین برق مورد نیاز صنایع را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.