رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: شانه‌های خاکی گردنه جواله رشان توسط راهداران پرتلاش و زحمتکش مستقر در راهدارخانه کیتکه برف روبی شد.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: شانه‌های خاکی گردنه جواله رشان توسط راهداران پرتلاش و زحمتکش مستقر در راهدارخانه کیتکه جهت جلوگیری از یخ زدگی سطح جاده و آمادگی برای بارش‌های بعدی و مقابله با کولاک شدید برف روبی شد.

این مقام مسئول همچنین از لکه گیری حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد و افزود: این لکه گیری تا ۵ سانتی متر در همه راه‌های حوزه استحفاظی شامل شریانی، فرعی، روستایی با آسفالت گرم و سرد انجام شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد تصریح کرد: ۶۵ نفر نیروی راهداری با ۳۶ دستگاه سنگین، نیمه سنگین و سبک در عملیات پاکسازی جاده و برفروبی در محور‌های جاده‌ای و روستایی بصورت شبانه روزی فعالیت دارند.

خادمی به شهروندان توصیه کرد: در این فصل از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و در صورت نیاز نیز تمام وسایل ایمنی و گرمایشی را در خودرو خود به همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.