مدیر کل استاندارد استان اردبیل از اجرای طرح «پرسشگری استاندارد» به صورت الکترونیکی با توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: با توجه به لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا، طرح اندازه گیری شاخص افزایش میزان اعتماد عمومی و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد که هر سال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان برگزار می‌شد، در بهمن ماه امسال به صورت مجازی اجرا می‌شود.

او افزود: مردم و مصرف کنندگان در این طرح به پرسش‌هایی درباره میزان آشنایی با استاندارد و رضایت از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران پاسخ می‌دهند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل با اشاره به اینکه مشارکت آحاد مردم به عنوان ذینفعان اصلی استانداردسازی، فرصت‌های ارزشمندی برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات را درپی خواهد داشت، از هم‌استانی‌های عزیز درخواست کرد تا با مراجعه به پورتال اداره کل استاندارد استان اردبیل به آدرس ardabil.isiri.gov.ir نسبت به تکمیل این فرم اقدام کرده و اداره کل استاندارد استان را در سنجش و پایش این شاخص، یاری کنند.

علایی یادآور شد: طرح نظرسنجی در دو شاخص "افزایش اعتماد عمومی نسبت به استاندارد" و "بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد" همزمان با سراسر کشور در راستای اثربخشی فعالیت‌های انجام شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران، به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.