کریمیان گفت: طرح ضیافت اندیشه اساتید از طرح‌های ارزشمندی است که توانسته جایگاه مهمی را در بین اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها کسب نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: طرح ضیافت اندیشه اساتید یکی از طرح‌ها و برنامه‌های ارزشمندی است که در سال‌های اخیر توانسته جایگاه مهمی را در بین اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها کسب نماید.

او ادامه داد: اجرای این طرح ارزنده قطعاً در افزایش سطح معلومات دینی، فرهنگی و اجتماعی شرکت کنندگان نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: همواره در سطح دانشگاه حمایت خود را از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی اعلام داشته‌ام، زیرا اجرای آنان قطعاً در رسالت کاری و سازمانی و زندگی افراد جامعه هدف این برنامه‌ها نقش مهمی خواهند داشت.

او بیان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا خوشبختانه تمامی ارکان دانشگاه در سطح استان از بهورز تا اساتید و مسئولان دانشگاه در راه مقابله با کرونا و حفظ سلامت مردم ، دلسوزانه تلاش کرده‌اند.

کریمیان مطرح کرد: اگرچه کرونا تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار داده، اما خوشبختانه ما در سطح دانشگاه توانسته‌ایم در جریان مبارزه با این بیماری، بسیاری از دستگاه ها، امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی را به دانشگاه اختصاص دهیم.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ایام شیوع بیماری کرونا علاوه بر افزایش زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی، توانسته است دو برابر سایر دانشگاه‌های کشور اعتبار جذب نماید.

در ادامه نیز حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، گفت: طرح ضیافت اندیشه از طرح‌های ارزشمند و کم نظیری است که اجرای موفق آن در چند سال اخیر، آن را به یک طرح مهم و شناخته شده در جامعه تبدیل کرده است.

او ادامه داد: اساتید شرکت کننده در این طرح در بحث دانش‌افزایی در تمامی عرصه‌ها، ضمن مفید و اثرگذار بودن این طرح، قطعاً به آثار نیک آن اذعان خواهند داشت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.