فرماندار بروجن گفت: از ابتدای آذر ماه امسال تاکنون روزانه بیش از ۲۵۰ بازدید از سوی ۱۵ تیم نظارتی جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سالن چند منظوره هلال احمر در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: طی دو سال گذشته ۲۱ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از این سالن چند منظوره اختصاص یافته و برای تکمیل و بهره برداری نیازمند ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

او با اشاره به اینکه این سالن همچنین دارای ۱۶ باب سوئیت اقامتی، ۸ واحد تجاری و سکوی سه هزار نفری تماشاچی است؛ خواستار نگاه ویژه مسئولان به منظور تخصیص اعتبار مورد نیاز و تکمیل بخش‌های باقیمانده شد.


بیشتر بخوانید


ملکی همچنین با اشاره به عدم تکمیل و بهسازی مسیر دسترسی پایگاه امدادی گدار کبک در کیلومتر ۳۰ از محور بروجن به خوزستان، تخصیص اعتبار به منظور تکمیل این مسیر و اختصاص یک دستگاه خودروی نجات به این پایگاه را ضروری عنوان کرد.

او ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: از ابتدای آذر ماه امسال تاکنون روزانه بیش از ۲۵۰ بازدید از سوی ۱۵ تیم نظارتی این جمعیت در سطح شهرستان انجام شده است.

ملکی گفت: با مشارکت و همکاری مردم، شبکه بهداشت، هلال احمر و بسیج شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد و پایداری وضعیت موجود همچنان نیازمند استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجتناب از دورهمی‌های خانوادگی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار