فعالیت ۱۰ هزار گروه جهادی امر به معروف در کشور

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: بیش از هزار و ۱۰۰ گروه جهادی تخصصی در کشور فعالیت می‌کنند که تا پایان سال ۱۴۰۰ به ۱۰هزار گروه افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر عصر امروز در جلسه نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: ماموریت اصلی و ذاتی ستاد این است که آحاد جامعه بتوانند امر به معروف و نهی از منکر کنند.

او افزود: شرایطی باید فراهم شود تا مردم بر مسئولان جامعه امر به معروف و نهی از منکر کنند.

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تصریح کرد: در استا‌ن‌هایی مانند کردستان مردم باید به خوبی بتوانند مطالبات و خواسته‌های خود را مطرح کنند.

او با بیان اینکه خوشبختانه کردستان یکی از استان‌های موفق در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور است، گفت: باید در استان یک مطالبه‌گری درست بدون توهین و افترا با ارائه راه‌حل درست ایجاد شود.

میرزایی بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید و اعلام کرد: بیش از یک هزار و ۱۰۰ گروه جهادی تخصصی در کشور فعالیت کرده و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰ به ۱۰ هزار گروه افزایش یابد.

او با تأکید بر اینکه باید بستر‌های کافی برای ایجاد فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه فراهم کنیم، اظهار کرد: مسئولان استان برای حل معضلات موجود روش و متد‌های مختلف ارائه دهند و نتیجه آن را رصد کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.