فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: ایام الله دهه فجر به عنوان بهترین فرصت برای بیان دستاورد‌ها و کارآمدی انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه در آستانه ایام الله دهه فجر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: انقلاب اسلامی تجدید حیات مجدد اسلام بود و ما بعد از بعثت رسول اکرم صلی الله هیچ نظام اسلامی سراغ نداریم که ۴۲ سال مردمانش پشتیبان نظام و ولایت باشند.

او افزود: انقلاب اسلامی ایران با اراده و به خواست مردم به وجود آمد و ریشه اقتصادی نداشت بلکه ریشه آن در اعتقادات مردم بود که همه آن را مرهون مدیریت امام راحل و شهدا و پشتیبانی ملت هستیم.

فرمانده سپاه تربت حیدریه ادامه داد: محصول ۴۲ ساله انقلاب اسلامی اکنون در مقابل دیدگان قرار گرفته و همه سلایق سیاسی علاقمند به انقلاب و نظام باید دستاورد‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی انقلاب را برای آحاد جامعه تبیین کنند.

ناصری موحد بیان کرد: ایام الله دهه فجر به عنوان بهترین فرصت برای بیان دستاورد‌ها و کارآمدی انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف است و این دستاورد‌ها در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی، پزشکی، هسته‌ای و نظامی باید برای مردم تبیین شود.

او تصریح کرد: شعار محوری امسال دهه فجر "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار" است و اولویت اجرای همه برنامه‌ها سلامت مردم است و لذا به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب طبق دستورالعمل ستاد کرونا عمل خواهیم کرد.

فرمانده سپاه تربت حیدریه تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا گردان‌های سایبری بسیج با محوریت تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی به تولیدات محتوایی و عملیات‌های سایبری در بستر شبکه‌های اجتماعی خواهند پرداخت.

ناصری موحد اظهار کرد: اجرای برنامه کمک‌های مومنانه در قالب طرح مسجد سنگر سلامت توسط بسیج سازندگی همجنان ادامه خواهد داشت و ۱۷۸ پایگاه سلامت پر شور‌تر از قبل در این ایام حضور می‌یابند.
 
او افزود: در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها با کمک خیرین تعدادی از مادرانی که به دلیل جرایم مالی در زندان هستند آزاد خواهند شد.


انتهای پیام/ ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.