معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ۲ کارگاه جدید لوازم‌خانگی و تراش سنگ‌های قیمتی و تجهیز کارگاه برق با تجهیزات اهدایی این سازمان در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، طاهره شهرکی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار  در نشست با رییس اداره فنی و حرفه‌ای چابهار اظهارداشت: همکاری‌های خوبی در زمینه آموزش‌های مهارتی بین منطقه آزاد و فنی و حرفه‌ای داریم و بزودی نشستی با اتاق بازرگانی، صنایع و فعالان اقتصادی منطقه آزاد برگزار و نیازهای مهارتی صنایع شناسایی و اولویت‌بندی خواهد شد.

او همچنین از راه‌اندازی خانه‌های امید منطقه آزاد چابهار در ۲۵ روستای حاشیه سواحل مکران خبر داد و گفت: امیدواریم فنی و حرفه‌ای بتواند با همکاری با این خانه‌ها آموزش‌های مهارتی موردنیاز روستاییان را در اختیارشان قرار دهد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار نیز در این دیدار گفت: در حال پیگیری اجرای تفاهم‌نامه بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و منطقه آزاد چابهار جهت راه‌اندازی مرکز بین‌المللی مهارت هستیم.

عبدالحمید نارویی افزود: براساس تفاهم‌نامه چند دوره برای سکونتگاه‌های غیررسمی در حاشیه شهر چابهار برنامه‌ریزی و در حال برگزاری است که نقش بسزایی در اشتغالزایی بانوان این سکونتگاه‌ها دارد.

او  ابراز امیدواری کرد که بتوانیم نیازهای مهارتی صنایع منطقه آزاد چابهار را دریافت و براساس این نیازها برنامه‌ریزی در جهت تربیت نیروی انسانی ماهر داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار