رئیس انجمن پارا اسکی در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی پارا اسکی آلپاین توضیحاتی را بیان کرد.

عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن پارا اسکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی و نحوه برگزاری سومین و چهارمین دوره مسابقات بین المللی پارا اسکی آلپاین اظهار کرد: ما میزبان ۴ دوره مسابقات بین المللی پارا اسکی آلپاین در پیست بین المللی اسکی دیزین بودیم، که ۲ دوره این مسابقات در روز‌های گذشته، و ۲ دوره آن‌ها امروز برگزار شده است.

ساوه شمشکی افزود: فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک، به میزبانی مجموعه بین المللی اسکی دیزین، برگزاری این مسابقات را در رشته ماده مارپیچ کوچک و بزرگ، برای کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲، بر عهده گرفتند.

او در ادامه گفت: با همکاری و تلاش مدیریت مجموعه بین المللی اسکی دیزین و پرسنل زحمتکش این مجموعه و همچنین با تلاش‌های کمیته برگزاری و کمیته فنی، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین و فدراسیون اسکی، این مسابقات طی ۲ روز، با حضور ورزشکاران پارااسنوبرد، پاراآلپاین، و با نظارت مستقیم نماینده فدراسیون جهانی برگزار شد تا ورزشکاران ما برای کسب سهمیه المپیک زمستانی ۲۰۲۲ چین تلاش کنند.

رئیس انجمن پارا اسکی در ادامه گفت: ما امسال، برای کسب سهمیه مسابقات المپیک زمستانی ۲۰۲۲ چین، میزبانی ۹ دوره از مسابقات را بر عهده داشتیم، که ۲ دوره آن در مسابقات اسنوبرد، در هفته‌های گذشته برگزار شد، و در رشته آلپاین ۴ دوره به میزبانی ایران، در طی ۲ روز گذشته برگزار شده و ۳ دوره دیگر هم مسابقات پاراصحرانوردی پیش‌رو داریم که هفته آینده برگزار خواهد شد.
او در پایان گفت: از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مسابقات کمال تشکر را دارم و امیدوارم در سال آینده بتوانیم با کسب سهمیه بیشتری در مسابقات المپیک شرکت کنیم و پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار