مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: برگزاری رویداد نمایشی + چهل یکی از برنامه های دهه مبارک فجر امسال است که علاقمندان می توانند به صورت زنده این رویداد ببینند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرزگفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی و دهه مبارک فجر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اقدام به برگزاری یک رویداد نمایش خیابانی با عنوان + چهل  کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز: این رویداد یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است که این اداره کل با همکاری انجمن هنر‌های نمایشی البرز، بنا دارد آن را برگزار کند.

مقدم گفت: امسال نیز با وجود بحران کرونا، هنرمندان نمایش البرز، با در نظرگرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی، رویداد نمایش خیابانی  + چهل  را در محوطه باز فرهنگسرا‌های جوان کرج، ولایت فردیس، امام علی (ع) هشتگرد و هنر نظرآباد به اجرا خواهند گذاشت وعلاقمندان نیز می‌توانند به صورت زنده از صفحه اینستاگرام انجمن هنر‌های نمایشی استان به نشانی anjoman_namayesh_alborz از روز ۱۳ بهمن لغایت ۲۲ بهمن در ساعت ۱۶ به تماشای این رویداد هنری بنشینند.

انتهای پیام /ر .ن

برچسب ها: آثار هنری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.