ابوالحسن قورچیان، سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،بااشاره به این که امکان ثبت اعتراضهای کارفرمایی به بدهیهای بیمهای از طریق سامانه خدمات غیرحضوری فراهم شده است گفت: طرح تحول دیجیتالی سازمان با توسعه خدمات اینترنتی به صورت غیرحضوری بستری است که به جامعه هدف امکان دریافت خدمات و تعهدات بدون مراجعه به شعب را میدهد.
سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز گفت: کارفرمایان در این خصوص میتوانند با ثبت نام در سامانه مربوطه به نشانی eservices.tamin.ir اعتراض خود را به صورت غیرحضوری ثبت و زمان رسیدگی به آن را دریافت کنند.
قورچیان گفت: متقاضیان با مراجعه به منوی بخش کارفرمایان و با انتخاب قسمت مدیریت بدهی، بخش بدهی قابل اعتراض را گزینش کرده و با طی کردن عملیات مربوطه شرح مختصری از دلیل اعتراض را درج و تصاویر مدارک را بارگذاری کرده و اعتراض خود را تایید و ثبت نهایی کنند.
او افزود: ساخت امکان صدور مفاصاحساب و ابلاغهای الکترونیکی و مشاهده گردش حساب از دیگر تمهیدات اتخاذ شده برای خدمات غیرحضوری از طریق این سامانه است.
انتهای پیام/ ر. ن