معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: زندگی ماشینی و بروز معضل کم‌تحرکی موجب شده است تا در طراحی جدید معابر به افزایش تحرک و فعالیت‌های ورزشی توجه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس فدراسیون اسکیت اظهار داشت: در طراحی معابر شهری توجه به فراهم کردن زمینه‌های فعالیت‌های ورزشی نیاز است و معابر موجود نیز باید برای توسعه رشته‌های مختلف ورزشی متناسب‌سازی شوند.

او افزود: اگر چه جمعیت چهارمحال و بختیاری معادل یک درصد از جمعیت کل کشور است، اما استعداد‌های ورزشی این استان در مقایسه با استان‌های پر جمعیت قابل‌توجه هستند.


بیشتر بخوانید


نظری با اشاره به ضرورت متناسب‌سازی معابر شهری با انواع فعالیت‌های ورزشی اضافه کرد: زندگی ماشینی و بروز معضل کم‌تحرکی موجب شده است تا در طراحی جدید معابر به افزایش تحرک و فعالیت‌های ورزشی توجه شود.

او ادامه داد: کمبود اعتبارات در محدود کردن فعالیت‌های عمرانی اثرگذار است، اما تلاش می‌شود برای توسعه ورزش در استان اقدامات مؤثری انجام شود.

بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت نیز در این دیدار با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در تغذیه فکری و علمی رشته اسکیت ایفا می‌کند، گفت: ورزشکاران و فعالان ورزشی این استان با تالیف کتاب‌های مرتبط با رشته اسکیت توانسته‌اند به تخصصی‌تر شدن این رشته کمک کنند و این اقدام ارزشمندی است.

او افزود: اسکیت با علم و هنر آمیخته است و تاثیر بالایی در شادی و سلامت مردم دارد.

محمدرضایی به راه‌یابی چهار رشته زیرمجموعه اسکیت به بازی‌های المپیک اشاره و اضافه کرد: امید می‌رود با همراهی مسئولان به زودی ورزشکاران با استعداد چهارمحال و بختیاری در عرصه رقابت‌های المپیک حضور یابند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار