رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ورزشکاران این شهرستان در مسابقات مجازی لیگ "ژیمناستیک برای همه"، موفق به کسب دو مقام برتر شدند.

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: رقابت‌های لیگ "ژیمناستیک برای همه" در ۲ رده مردان و بانوان روز سی‌ام دی‌ماه به صورت مجازی برگزار و بعد از بازبینی ویدئو‌های ارسالی تیم‌های مختلف، نفرات برتر مسابقات اعلام شد.

مصطفی پور ادامه داد: در بخش دختران تیم‌های "خانه ژیمناستیک ارومیه" و "کرونای مهاباد" عنوان دوم و "دختران مهربان نقده"، "دوستی مهاباد" و "ایران خوی" موفق به کسب عنوان سوم شدند.

او افزود: در این مسابقات ۳۱ تیم در بخش دختران و هفت تیم در بخش پسران با بیش از ۱۸۰ ورزشکار شرکت‌کرده بودند که آذربایجان‌غربی با هشت نماینده و بیش از ۶۰ ورزشکار در این مسابقات موفق به کسب عنوان‌های برتر شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد تصریح کرد: در بخش پسران هم تیم‌های "قهوه فانوس ارومیه" الف و "پوریای، ولی خوی" موفق به کسب عنوان دوم و "قهوه فانوس ارومیه ب" موفق به کسب عنوان سوم رقابت‌ها شدند.

مصطفی پور گفت: فهیمه سیدحبشی نیز نماینده استان در بخش داوران این مسابقات بود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.