مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه گفت : ۹۶ زندانی در سومین مرحله اجرای طرح پایش زندانیان و ۲۲ زندانی با همکاری خانه اصناف کرمانشاه آزاد شدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حمیدرضا پوریانی مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه در توضیح طرح پایش و غربالگری زندانیان که در زندان‌های کشور به اجرا در آمده است، گفت : در راستای بخشنامه رئیس قوه قضائیه وضعیت زندانیان و تحقق اهداف اجرای حبس، رصد و پایش می‌شود و کسانی که مستحق برخورداری از ارفاقات قانونی همچون آزادی مشروط، تعلیق اجرای مجازات و… هستند بیش از گذشته مورد توجه و پیگیری قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اجرای سه مرحله از این طرح در استان، گفت : در این مرحله ۹۶ زندانی در اجرای طرح پایش و ۲۲ زندانی با همکاری خانه اصناف کرمانشاه آزاد شدند.

پرویز توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: در این طرح پرونده تک‌تک زندانیانی، که بیشتر مدت حبس خود را تحمل کرده و مدت کمی باقی‌مانده و مشمول شاکی خصوصی نیستند، بررسی و ارفاقاتی داده می‌شود.

او افزود: این ارفاقات شامل حال مرتکبین جرائمه مهم و خاص نمی‌شود؛ باری دیگر هشدار می‌دهم کسانی که مرتکب جرائم خشن می‌شوند کوتاه بیایند، چون مجازات‌های سختی در انتظار آن‌ها است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.