نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سرکشی هفتگی به روستا‌ها باعث می‌شود مسئولان شهرستان از مشکلات چندین ساله و نادیده در روستا‌ها مطلع و آن را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کیومرث سرمدی، نماینده اسدآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گفت: مردم ایران برای استمرار و پایداری نظام مقدس اسلامی از جان خود مایه گذاشته است و امروز دشمن سعی دارد از روش های گوناگون به نظام و ملت شریف ایران ضربه بزند که البته این نیت شوم با تلاش و پیشرفت ایران اسلامی محکوم به شکست است.

او ادامه داد: امروز شبیخون فرهنگی مهمترین ابزار دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی است و اصحاب رسانه و خاصه فضای مجازی با انجام صحیح رسالت خود در بُعد فرهنگی یک دژ محکم در مقابل هجمه فرهنگی است.

او تصریح کرد: اصحاب رسانه تاثیر زیادی در امیدبخشی به مردم دارد و انتظار ما از این قشر انعکاس صحیح مشکلات و آگاه کردن مسئول مربوطه از کمبودها است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین به لزوم دقت در انتشار اخبار اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی مواقع و با انتشار وارونه ی یک خبر تیم رسانه ای دشمن  با سوء استفاده از فضای ایجاد شده به موج سواری و تضعیف نظام اقدام می کند.

نماینده اسدآباد با اشاره به معضلات فرهنگی شهرستان گفت: اسدآباد به عنوان شهری متمدن باید در بین شهرهای اطراف الگو باشد و مسئولان مرتبط نیز با تلاش بیش از پیش خود اقدامات مستمری در اقدامات فرهنگی انجام دهند تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

سرمدی اضافه کرد: امروز ما در جامعه شاهد مشکلات گوناگونی در حوزه اجتماعی هستیم و ما اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس خود را موظف به حل این مشکلات می‌دانیم و به این منظور اقداماتی را در این کمیسیون آغاز کرده ایم.

او به لزوم ارتباط چهره به چهره مسئولان با مردم اشاره کرد و گفت: بر مبنای فرمایشات رهبرمعظم انقلاب  سفرهای هفتگی ما به روستاها آغاز شده و در هر بازدید از زیر و بم مشکلاتی که تا پیش از این به آن ها پرداخته نشده بود مطلع و اقدام به حل مشکل می کنیم.

نماینده اسدآباد در رابطه با مهمترین مشکلات مردم گفت: اشتغال مهمترین مشکل این شهر است و ۹۰٪ مراجعات به دفتر ما را جوانان متعهد،تحصیلکرده اما بیکار تشکیل می دهند.

سرمدی در رابطه با احیای کارگاه های زود بازده نیز گفت: نگاه ویژه به این بخش از اشتغال مورد تاکید مااسـت اما به این نکته نیز معتقدیم موضوع تنها در ارائه ی تسهیلات خلاصه نشده است و پیگیری تا حصول نتیجه یعنی همان ایجاد اشتغال ادامه  دارد.

 او در رابطه با پیگیری مشکل کتابخانه استاندارد اسدآباد بیان کرد: دو میلیارد تومان اعتبار برای این مهم جذب شده و در سال آینده نیز اقداماتی جدی برای گشایش این مرکز فرهنگی انجام خواهد شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخشی از شهرستان مشکل اینترنت دارد که در بخش کلیایی این موضوع تا حد زیادی حل و رفع کمبود در سایر بخش ها نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.