معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از خانوادگی شدن ابتلا به کرونا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر اسدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه  میزان رعایت اصول بهداشتی از سمت مردم کاهش پیدا کرده است، گفت: در مازندران هم اکنون الگوی انتقال داخل خانوادگی و بین خانوادگی را در بیماران کرونایی که بستری هستند به طورمکرر مشاهده می‌کنیم.

او افزود: تعداد قابل توجهی بیمار در حال حاضر در استان بستری بوده، اما در یک و دوهفته گذشته یک ثبات نسبی در تعداد بیمار در استان وجود دارد به همین دلیل تغییر رنگی هم استان اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید:

دکتر اسدی با بیان اینکه این ثبات به معنای بهبود کلی شرایط استان نیست، گفت: این بدان معنا است که روند افزایشی ما نسبتا متوقف شده، اما همچنان تعداد قابل توجهی بیمار در استان وجود دارد.

او افزود: در واقع تجربه‌ای که در این ایام داشتیم این بوده که تعداد بیمار با میزان رعایت مردم و میزان محدودیت‌ها نسبت مستقیمی دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:برای کنترل این شرایط همه باید دست به دست هم داده و مردم هم شیوه نامه‌ها را رعایت کرده و از رفت و آمد‌ها و شب نشینی ها به طور جدی پرهیز کنند  تا این وضعیت کنترل شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار