گل‌محمدی: جلسه ما ربطی به بیانیه رسول‌پناه نداشت/ از لحاظ نتیجه‌گیری، خودم هم واقعا راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط مختلف سرخ‌ها صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان جلسه با هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: جلسه ما ربطی به بیانیه رسول پناه نداشت؛ آرامش تیم و باشگاه از همه چیز مهم‌تر است. باید تمرکزمان به کارمان باشد. دوست ندارم در مورد این مسائل پیش پا افتاده صحبتی داشته باشم.

او افزود: عملکرد او (رسول پناه) برای همه مشخص است. چیزی که برای ما مهم است، باشگاه و تیم هستند و باید حواسمان به کارمان باشد.

گل محمدی ادامه داد: فکر می‌کنم صدری عضو مهمی است. از امروز کارش را شروع کرد و برای کمک آمده است. همه ارکان باشگاه باید دست به دست هم بدهند و اتحاد داشته باشند. از بازیکنان و مربیان تا هیئت مدیره و کارکنان باشگاه و در نهایت هم حمایت هوادران که همیشه بوده است.

وی در مورد این که هواداران نگران روند نتیجه‌گیری هستند، عنوان کرد: از لحاظ نتیجه‌گیری، خودم هم واقعا راضی نیستم و طور دیگری فکر می‌کردم. در هر صورت اتفاقات فوتبالی هم برای ما افتادند و مثل اشتباهات داوری و مصدومیت بازیکنان؛ نمی‌خواهیم کارمان و نتایج را توجیه کنیم؛ اما هواداران مطمئن باشند با تمام وجود کار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی پرسپولیس گفت: مشکلات در این باشگاه وجود دارند و باید با سعه صدر و صبوری بیشتری کار کنیم. بازیکنان هم واقعا از جانشان مایه می‌گذارند و سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند. تمام مشکلات مالی موجود در باشگاه در شرف حل شدن هستند یا در آینده ممکن است این اتفاق بیفتد.

گل‌محمدی در پایان گفت: بازیکنان با تحمل و صبوری خودشان، کمک زیادی به این باشگاه کردند. تسویه‌های زیادی با مربیان و بازیکنان شده است؛ فقط به خاطر صبوری بازیکنان بوده و آن‌ها در این چند وقت واقعا شکیبا بوده‌اند. از تک تکشان باید تشکر کنیم. به خاطر این که واقعا انسان‌های بزرگی هستند. این تیم را دوست دارند؛ عاشق تیم هستند و با تمام مشکلاتی که وجود دارند، با تمام وجودشان کار می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ارتش سرخ
۰۷:۴۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
فقط اخراج یحیی،تیم با این همه مهره میلیاردی چرا باید اینطور نتیجه بگیر ه ه ه ه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۴۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
چی شد پس حرفهای رسول پناه پیش افتاده شد ترسیدی درگیر شی آبروریزی شه برات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
متاسفانه فوتبال در كشور ما دو قطبي شده چرا فقط استقلال يا پرسپوليس؟ بقيه تيم ها حقي ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
برو مرد باغیرت پشتتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
ای کاش ای کاش ای کاش بازیهای ذوب و نساجی رو به وقتش برگذار میکردن تا اون دو بازی عقب افتاده اینجور اسود خاطر به بازیکنا و کادر نمیداد که الان اینطوری بشه .
Netherlands
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
هنوزدو بازی عقبیم. مطمئنیم تیم بزودی دوباره به جای اصلیش برمیگرده. طرفدارای واقعی ارتش سرخ تا آخر پشت آقا یحیی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
چجوری روت شد زیرآب رسول پناه بزنی؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۲۰:۰۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
چرا ازمحمد انصاری استفاده نکردی وقتی کمبود بازیکن داری
چرا ربیع خواه رو اخراج کردی تو خودتم مقصری اگه بازیکنی دوره برانکو اخراج می شد مشکل اخلاقی داشت حاجی انصاریچه مشکلی داره
آخرین اخبار