درخواست غیرمنطقی رئیس از کارمندان شرکت به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جای هیچ تردیدی نیست که بسیار مهم است تا به درخواست‌های منطقی و معقول رئیس و کارفرما در ساعات اداری پاسخ مثبت دهیم، اما بعد از کار چطور، آن هم در ساعت ۲ بامداد!

به تازگی درخواست عجیب و غیرمنطقی رئیس یک شرکت از کارمندانش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. رئیس این شرکت با ارسال پیام در گروه واتس آپ ویژه شرکت خود از کارمندانش خواست تا به او پاسخ دهند. اما با توجه به اینکه این پیام در ساعت ۲.۲۷ دقیقه بامداد ارسال شده بود و همه کارمندان خواب بودند هیچ یک به این درخواست او پاسخ نداد. تصویری از پیام‌های این رئیس شرکت در گروه فیسبوک Boom Go Employee منتشر شد.


بیشتر بخوانید


تصویر اسکرین شاتی که از پیام‌های رئیس این شرکت تهیه شده درخواست عجیب او را نشان می‌دهد. در این پیام‌ها او در گروه واتس آپ نوشته: «تیم، لطفا جواب دهید. کاری نکنید که من احساس کنم با دیوار در حال گفتگو هستم.»

درخواست غیرمنطقی رئیس از کارمندان شرکت!

انتشار این پیام‌ها در این گروه فیسبوک که درخواست غیرمنطقی رئیس شرکت را نشان می‌داد با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «رئیس محترم! ایا شما انتظار دارید که کارمندان شما در نیمه‌های شب نیز به پیام‌های شما پاسخ دهند؟» کاربر دیگر نوشت: «باید هنر نه گفتن را نیز آموخت. در مواقعی باید یاد بگیریم که به درخواست‌های غیرمنطقی دیگران نه بگوییم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار