فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم هروئین و دستگیری ۳ سوداگر مرگ در یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد بر روی یکی از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، نامبرده به همراه ۲ نفر از هم دستانش در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشته و به تازگی مقدار قابل توجهی هروئین را از عناصر اصلی حمل و نقل مواد مخدر در شرق کشور تهیه کرده و در مخفیگاه خود در شهرستان شهریار استان تهران مخفی کرده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه متهم در شهرستان شهریار اعزام و پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اعلام و اکیپی از ماموران آن فرماندهی به محل استقرار اعزام شده و به صورت تلفیقی اقدام به رصد و پایش تحرکات متهم کردند.

سرهنگ  اسداللهی گفت: در ادامه ماموران در هنگامی که یکی از متهمان قصد خروج از مخفیگاهش را داشت وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را به همراه ۲ همدست دیگرش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه شان ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف کردند.

او افزود: شهروندان می‌توانند فعالیت سوداگران مرگ را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.