مدیرکل فرودگاه‌های سیستان ‌و بلوچستان گفت: فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان آمادگی کامل برای برقراری پروازهای عتبات عالیات در صورت عادی شدن شرایط ناشی از انتشار ویروس کرونا را دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی جزینی‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های سیستان ‌و بلوچستان در نشست با مسوول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت و مدیر سازمان حج و زیارت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بهسازی ترمینال ورودی پروازهای خارجی به منظور تکریم مسافران و ارگان‌های همکار در جهت خدمت‌رسانی به زائران و افزایش ظرفیت مسافر از اقدامات اداره کل فرودگاه‌های استان است.

وی افزود: همچون سال‌های گذشته تمامی ارگان‌های مستقر در فرودگاه و همچنین اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در جهت خدمت‌رسانی به مردم استان با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی آمادگی کامل در خصوص انجام پروازهای حج و عتبات و عالیات را دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌ و بلوچستان با اشاره به مشکلاتی که بعد از شیوع ویروس کرونا در صنعت هوایی کشور ایجاد شد افزود: صنعت هوانوردی جهان نخستین صنعتی بود که این ویروس بر آن تاثیر گذاشت و باعث کم شدن پروازهای داخلی و عبوری از فضای کشور شد.

وی با اشاره به اجرای پروتکل‌های بهداشتی به منظور مقابله با ویروس کرونا در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی و آموزش کارکنان عملیاتی، اداری، فرودگاهی، پلیس، حفاظت هواپیمایی و شرکت‌های هواپیمایی فعال در این صنعت، ضدعفونی و میکروب‌زدایی سطوح ترمینال‌ها قبل و بعد از هر پرواز، غربالگری و تب سنجی مسافران با نصب ۲ دوربین اسکنر حرارتی در سالن‌های ورودی و خروجی، ایجاد نشانگرهای فاصله‌گذاری اجتماعی در داخل ترمینال‌ها، اطراف تسمه نقاله، کانترهای پرواز و گیت‌های بازرسی فرودگاه‌های استان اجرا شده است.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار