فرماندار امیدیه گفت: نقش هلال احمر در آمادگی و ارائه خدمات در برنامه‌های عمومی به ویژه حوادث و سوانح و ارائه آموزش‌های همگانی برجسته و ارزشمند است.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هلال احمر در آمادگی و ارائه خدمات لازم در برنامه‌های عمومی استان خوزستان به ویژه حوادث و سوانح و ارائه آموزش‌های همگانی نقش برجسته و ارزشمندی دارد.

او ضمن تاکید بر اصل جوان باوری و جوان یاوری در حوزه‌های مختلف افزود: اهدافی که در جمعیت هلال احمر دنبال می‌شود بر پایه و مبنای حضور جوانان استوار بوده و فرصتی برای بهره مندی از این قشر فعال جامعه به ویژه در خوزستان که دارای بالاترین آمار جوانان است، محسوب می‌شود.

رفیعی حضور امدادگران در حوادث و سوانح را باعث تزریق آرامش به آسیب دیدگان عنوان کرد و بیان داشت: ارائه خدمات امدادی کاری ارزشمند و ستودنی است، البته برگزاری کارگاه آموزشی‌های با هدف جذب، آموزش و سازماندهی نیرو‌های داوطلب به جبران کمبود نیروی انسانی کمک می‌کند.

فرماندار امیدیه با بیان اینکه ضرورت یک برنامه ریزی برای آموزش بخش‌های مختلف جامعه از جمله؛ خانواده‌ها، دانش آموزان و دانشجویان احساس می‌شود و ما باید تلاش کنیم بحث آموزش را جدی بگیریم، تصریح کرد: باید به این امر که امروز در هر خانواده باید یک نیروی آموزش‌دیده وجود داشته و به صورت مستمر تحت آموزش باشد توجه ویژه شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.