رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های پرجمعیت آذربایجان غربی طی روز‌های آینده افزایش پیدا می‌کند این در حالی است که آسمان مهاباد همچنان صاف و به دور از آلودگی باقی می‌ماند.

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های پرجمعیت آذربایجان غربی افزایش پیدا می کند این در حالی است که غلظت این آلاینده‌ها در  آسمان مهاباد تغییری نمی کند.

محمدپور افزود: لازم است شهروندان در شهر‌های پرجمعیت نسبت به رعایت موارد بهداشتی اقدامات لازم را انجام دهند و از تردد در نقاط پر جمعیت خودداری کنند.

او ادامه داد: با توجه به سکون هوا و سردی دما پیش بینی می‌شود که غلظت آلاینده‌ها طی امروز و روز‌های آتی در شهر‌های پر تردد و پر جمعیت افزایش یابد که لازم است شهروندان نسبت به رعایت موارد بهداشتی اقدامات لازم را انجام دهند و از تردد در نقاط پر جمعیت خودداری کنند.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد تصریح کرد: از عصر روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی به آذربایجان غربی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد و این سامانه تا روز جمعه فعالیت خواهد داشت.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.