عضو شورای شهر تهران گفت: در شرایطی که معاونت اجتماعی عملکردی نزدیک به تعطیل دارد، اگر بودجه‌ای اختصاص می‌یابد باید برای انجام پروژه‌های شهری هزینه کند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران درباره خاموشی‌های سطح شهر گفت: این خاموشی‌ها در بزرگراه‌ها و پل‌های عابر پیاده نسبت به گذشته مشکلاتمان را بیشتر کرده است.

وی گفت: این خاموشی‌ها چه به خاطر تولید پاپ کورن باشد یا بیت کویین برای ما فرقی نمی‌کند و لازم است وزارت نیرو به این موضوع ورود کند، چرا که مدیریت شهری هیچ اختیاری در این زمینه ندارد.

نظری در ادامه با اشاره به کسری بودجه شهرداری تهران و تخصیص پایین حدود ۵۰ درصدی بودجه به حوزه فرهنگی اجتماعی و عملکرد پایین معاونت فرهنگی اجتماعی که نزدیک تعطیل است گفت: در واقع با این شرایط اتفاقی در این معاونت نمی‌افتد و پول‌های اختصاص نمی‌یابد.


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد: معاونت اجتماعی در این شرایط باز هم به جشنواره فیلم فجر کمک کرده است، این اتفاق سال گذشته هم رخ داد و هنوز رقم کمک معاونت به جشنواره به شورای شهر از طرف کمسیون فرهنگی اجتماعی اعلام نشده است.

عضو شورای شهر تهران، گفت: در این شرایط که معاونت اجتماعی عملکردی نزدیک به تعطیل دارد، اگر بودجه‌ای اختصاص می‌یابد باید برای انجام پروژه‌های شهری هزینه کند نه در جهت کمک به جشنواره فیلم فجر خرج شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار