حسن تفتیان، دونده المپیکی کشورمان درباره وضعیتش در اردوی فرانسه توضیحاتی را مطرح کرد.

حسن تفتیان دونده المپیکی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی اش در مسابقات بین المللی فرانسه اظهار کرد: من در اولین مسابقه تدارکاتی خود برای آماده سازی المپیک توانستم به مقام قهرمانی دست یابم و نتیجه و رکورد خوبی کسب کردم. البته من با رکورد شخصی ام فاصله دارم؛ اما با تمرینات بدنسازی خیلی زود به رکورد مد نظر می‌رسم.  

او درباره مسابقات بعدی خود بیان کرد: طبق برنامه، روز شنبه هفته آینده در مسابقات بین المللی داخل سالن  فرانسه شرکت می‌کنم تا محک جدی بخورم.  

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک برنامه ریزی کرده‌ام 

تفتیان درباره شرکت در مسابقات دایموند لیگ، گفت: مسابقات دایموند لیگ در سالن برگزار نمی‌شوند و دوندگان در فضای باز  با یکدیگر رقابت می‌کنند. با توجه به این که مسابقات قهرمانی آسیا، اواخر اردیبهشت برگزار می‌شوند؛ به همین علت برای حضور در این رقابت‌ها و  المپیک توکیو برنامه ریزی می‌کنم. این احتمال وجود دارد که در یک یا ۲ مرحله از مسابقات دایموند لیگ شرکت کنم.  

دونده المپیکی کشورمان درباره احتمال لغو المپیک توکیو بیان کرد: به نظرم مسابقات المپیک لغو نمی‌شوند؛ چون مسئولان اجرایی مسابقات برنامه ریزی‌های لازم  را انجام داده‌اند و مشکلی وجود ندارد. شرایط برای همه تیم‌های حاضر در المپیک مشخص شده اند و  همه می‌دانند که باید چه کاری انجام بدهند. کشور ژاپن میزبان مسابقات المپیک است و  به طور حتم، کمیته بین المللی المپیک با همکاری مسئولان ورزش ژاپن  تدابیر لازم در نظر می‌گیرند تا این رویداد مهم را برگزار کنند.  

تفتیان درباره وضعیت مطالبات مالی  مربی فرانسوی خود گفت: مسئولان فدراسیون دو و میدانی، مقداری از حقوق مربی فرانسوی ام را پرداخت کرده اند و مابقی مطالباتش هم پرداخت می‌شود.  

او درباره حمایت مسئولان برای برگزاری اردو در فرانسه، بیان کرد: من با حمایت کمیته ملی المپیک، فدراسیون دو و میدانی و حامی مالی راهی اردوی فرانسه شدم و آن‌ها حمایت لازم را  انجام می‌دهند تا نتیجه خوبی در المپیک بگیرم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار