در حالی که تیم ملی تنیس کشورمان مسابقات دیویس کاپ را در پیش دارد، اما هنوز سرمربی تیم انتخاب نشده است.

به گزارش  خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر از ۷ ماه به برگزاری رقابت‌های تنیس دیویس کاپ ۲۰۲۱ در کشور ترکمنستان باقی مانده است و تیم ملی تنیس ایران در گروه ۴ این مسابقات باید با تیم های بحرین، کامبوج، گوام، عراق، مغولستان، میانمار، عمان، عربستان سعودی، سنگاپور، تاجیکستان، یمن و امارات متحده عربی رقابت کند.

این در حالی است که تیم ملی تنیس بیش از یک سال است که سرمربی ندارد و در طی این مدت علی رغم مطرح شدن گزینه‌های متعدد از سوی فدراسیون هنوز سرمربی این تیم مشخص نشده است.

فرزین ضیا آذری، دبیر فدراسیون تنیس در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی تنیس اظهار داشت:  انتخاب سرمربی تیم ملی تنیس بانوان و آقایان در بخش پایه  مشخص شده و سرمربی تیم ملی تنیس آقایان تا دوشنبه مشخص می‌شود. با توجه به برگزاری دیدار جام حذفی بانوان در جزیره کیش یک جلسه نهایی در خصوص تصمیم نهایی باقی مانده است که به امید خدا در روز‌های شنبه یا یک شنبه برگزار می‌شود و قطعا سرمربی آقایان تا روز دوشنبه مشخص می‌شود.

او در خصوص مطرح شدن نام انوشا شاه قلی، بازیکن اسبق تیم ملی تنیس به عنوان گزینه هدایت تیم ملی تنیس عنوان کرد: شاه قلی در میان گزینه‌های کمیته فنی نبود. ولی شرایط او را  بررسی کرده ایم  اما هنوز در خصوص نفر آخر به اجماع نرسیدیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار