هشت فوتبالیست فارسی به اردوی استعدادیابی تیم ملی هفت نفره ایران دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، گفت : دومین اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان با دعوت از ۳۴ ورزشکار از ۱۳ بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار می شود که از استان فارس هشت فوتبالیست در این اردو حضور خواهند داشت.

او، بیان کرد: محمدصادق افراسیابی، سامان رزمی، مهرزاد ارشادی، مجید حق‌شناس، رضا خادمی، سجاد رمضانی، محمدرضا حسینی و حسین جوهری بازیکنان استان فارسی هستند که باید از ۱۳ بهمن در اردوی تیم ملی استعدادیابی هفت نفره ایران حضور یابند و تمرینات خود را زیر نظر امین‌ اله‌مانی، احمد جانعلی، سجاد کرمی، سیدحمید شرافتی و صادق حسنی به عنوان کارشناس استعدادیابی انجام دهند.

عبداللهی، تصریح کرد: این اردو تا ۱۷ بهمن ادامه خواهد داشت و بازیکنان دعوت شده باید ۷۲ ساعت قبل از ورود به اردو نتیجه تست PCR خود را به احمد شکری سرپرست اردوی استعدادیابی تیم ملی هفت نفره ارائه کنند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، ادامه داد: استان فارس با داشتن هشت بازیکن در این اردو ، بیشترین نفرات دعوت شده را به خود اختصاص داده که این موضوع  ظرفیت بالای این رشته را در فارس نشان می دهد.

او، افزود: نخستین مرحله اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران ، یک دی ماه برگزار شد که سه بازیکن از استان فارس با نام های علیرضا زارع، بهنام آرندی و قاسم غضنفری در آن حضور داشتند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.