مدیر آموزش و پرورش بهبهان از کسب رتبه برتر استانی از سوی حوزه آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش بهبهان در طرح خیران آموزشی خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: براساس ارزیابی‌های اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، حوزه آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش بهبهان موفق شد در چهارمین سال پیاپی رتبه برتر استانی در طرح خیران آموزشی را به خود اختصاص دهد.

او افزود: این طرح با هدف افزایش مشارکت همگانی در امر آموزش و پرورش، همچنین ایجاد زمینه مناسب جهت ارتقای سطح خدمات آموزشی قابل ارائه به دانش آموزان، به خصوص دانش آموزان لازم التوجه، با مشارکت فرهنگیان داوطلب خیر اجرا می‌شود که در همین زمینه ۷۷ نفر از دبیران بهبهانی متوسطه دوم در قالب این طرح، ساعاتی را به صورت رایگان و با هدف ارتقای شاخص‌های تحصیلی دانش‌آموزان به تدریس پرداختند.

عبدی پور ضمن تبریک این موفقیت به معاونت آموزش متوسطه، کارشناسان این حوزه، گروه‌های آموزشی و جامعه فرهنگیان؛ از زحمات دبیران ساعی و تلاشگر تقدیر و تشکر کرد و گفت: فرهنگیان بهبهانی نماد تلاش و ایثار در جامعه و راهگشای موفقیت فرزندان این شهرستان در دستیابی به علم و دانش هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.