فرماندار سنقروکلیایی گفت : چند روز اخیر تعداد بستری‌ها در شهرستان که مدتی تک رقمی بود متاسفانه به عدد ١١ رسیده که نگرانی را از افزایش مجدد آمار کرونا در شهرستان بیشتر می‌کند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی گفت : همکاری و همراهی همگانی مردم و مسئولین در اجرای طرح هوشمند و طرح شهید سلیمانی، شیب بیماری را در سراسر کشور را به روند کاهشی تبدیل کرد که انتظار داریم این همراهی‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

او گفت : نگران افزایش مجدد آمار هستیم که در روز‌های اخیر هم توسط مسئولان و کارشناسان ستاد ملی هم مورد تاکید بوده است.

فرماندار سنقروکلیایی افزود: هم اکنون شهرستان طبق اعلام ستاد ملی در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارد و خوشبختانه از اواخر آذر ماه تا به امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان وجود نداشته است.

او گفت: با توجه به اینکه اسفند ماه بازار رونق بیشتری دارد از مردم عزیز شهرستان تقاضامندیم با رعایت دستورالعمل‌ها مانع تعطیلی بازار شده و کسبه را در روز‌های پایانی سال متضرر نکنیم.

رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان نظارت مستمر و جدی بر حوزه‌های زیر مجموعه خود داشته باشند.

او افزود: ما در چند حوزه با توجه به بازگشایی‌هایی که در اصناف، مدارس و موارد دیگر انجام شده ضربه پذیر هستیم که لازمه آن عزم جدی در تداوم رعایت دستورالعمل ها و نظارت‌ها است.

او گفت: دستور نظارت بر رعایت دستورالعمل ها در بازار، دفاتر پیشخوان، دفاتر خدمات فنی و اینترنتی، تالارها، تاکید بر استفاده از ظرفیت بزرگان و همچنین دهیاران و شورا‌ها در سطح شهرستان، تاکید بر برگزار نکردن و شرکت نکردن در مراسمات عروسی و عزا از مواردی است که باید مورد تاکید قرار گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.