مدیر مرکز نیکوکاری، کارآفرینی و توانمندسازی حضرت رقیه (س) تربت حیدریه گفت: همزمان با نزدیک شدن به ایام ولادت حضرت زهرا (س) ۱۸ سری کمک جهیزیه به مبلغ ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال به نوعروسان محروم تربت حیدریه اهداء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، طاهری مدیر مرکز نیکوکاری، کارآفرینی و توانمندسازی حضرت رقیه (س) تربت حیدریه گفت: با همت خیران و نیکوکاران،۱۸ سری کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تحت پوشش مرکز نیکوکاری حضرت رقیه (س) تربت حیدریه اهدا شد.

او افزود: ابتدا تیم‌های شناسایی این مرکز به احصاء نیاز‌های خانواده‌های نیازمند پرداختند و سپس بر اساس اقلام مورد نیاز این ۱۸ سری جهیزیه برای این نوعروسان تهیه و تقدیم آنان شد.

مدیر مرکز نیکوکاری، کارآفرینی و توانمندسازی حضرت رقیه (س) تربت حیدریه ادامه داد:برای هر سری کمک جهیزیه حدود ۸۰ میلیون ریال و جمعا یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال از سوی نیکوکاران هزینه شده است.

طاهری بیان کرد: تا کنون ۵۶ سری جهیزیه به نیازمندان اهداء شده است و در این سری جهیزیه‌ها اقلامی مانند: فرش، جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، سرویس تفلون، کتری، قوری، پنکه، بخاری و ... در این بسته‌ها به نوعروسان نیازمندان تقدیم شد.


انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.