آیت الله حسینی همدانی گفت: دادستانی در ساخت‌وسازهای غیرمجاز همه را به یک چشم ببیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفت و گو کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن تشکر و تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضایی استان، بر پیگیری قاطع و جلوگیری از تضییع حقوق عامه تأکید کرد و مبارزه جدی با فساد را خواستار شد و گفت: در بحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز همه را به یک چشم ببینید و بدون هیچ تبعیض و چشم‌پوشی مطابق قانون عمل کنید.

گفتنی است در ابتدای این جلسه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در سخنانی بابیان این که هرگز از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و قاطعانه عمل می‌کنیم، گفت: ترک فعل مسئولیت قانونی را برای حقوق عامه تذکر داده‌ایم.

او بابیان این که در خصوص آسیب‌های اجتماعی، کودکان کار، متکدیان و ساخت‌وسازهای غیرقانونی در بخش شهر را از شهرداری خواسته‌ایم، افزود: در برخورد با متخلفان هم سعی کرده‌ایم کار مردم متوقف نشود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز بابیان این که در برخورد با مجرمان با انذار و بازدارندگی عمل کرده‌ایم، گفت: برخی از طرح‌های تفضیلی احتیاج به بازنگری و تصحیح دارد.

مددی در ادامه ضمن اظهار تأسف از اینکه بعضی از دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند، گفت: برخی دستگاه‌ها با بی‌توجهی به وظایف خود برای دستگاه قضایی بار اضافه درست می‌کنند.

انتهای یپام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.