ویدئویی از اعتراضات صهیونیست ها و آسیب هایی که به وسایل نقلیه شهری وارد کردند، سوژه توئیت عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کرونا به سرزمین‌های اشغالی هم رسید و رژیم صهیونیستی را گرفتار مشکلات و رکود اقتصادی و افزایش بیکاری کرد. صهیونیست‌ها از ابتدای همه گیری این ویروس تاکنون نسبت به اقدامات سران این رژیم انتقاداتی داشتند و دست به اعتراضات و راهپیمایی زدند.

رژیم اشغالگر قدس، واکسن آمریکایی فایزر را وارد کرد و بعد از تزریق این دارو عده‌ای از مردم دوباره درگیر کرونا شدند و یا از دنیا رفتند. در سی و یکمین هفته اعتراضات، صهیونیست‌های ساکن در این منطقه به اتوبوس‌ها و قطار‌های شهری آسیب زدند.

سران رژیم صهیونیستی و آمریکا، برای کشور و ملت ایران خوابی دیده بودند که هیچوقت تعبیر نشد، خواب تابستان داغ که به صورت زمستانی داغ و پر از آشوب چه در آمریکا و چه در رژیم صهیونیستی به خوبی برای خودشان تعبیر شد.


بیشتر بخوانید


مهدی فضائلی، عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری؛ ویدئویی از اعتراضات در رژیم صهیونیستی را در توئیتر خود منتشر کرد و نوشت:

" زمستان داغ در سرزمین‌های اشغالی
در سی و یکمین هفته از اعتراضات علیه ناکامی رژیم صهیونیستی درمهار کرونا و بحران‌های اقتصادی ناشی از آن، صهیونیست‌های خشمگین با حمله به اتوبوس‌ها و قطار‌های شهری آن‌ها را تخریب و به آتش کشیدند! "

در ادامه توئیت فضائلی و ویدئوی اعترضات را مشاهده می‌کنید:

زمستان داغ در سرزمین های اشغالی + فیلم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار