مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن ابراز تأسف از تنبیه بدنی دانش آموز در یکی از روستا‌های طارم سفلی گفت: معلم مدرسه را تغییر و وی را به هیئت بدوی تخلفات آموزش و پرورش معرفی کردیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسینعلی اصغری، مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: در یکی از روستا‌های منطقه طارم یک معلم با دانش آموزی به دلیل به بی توجهی به مباحث درسی برخورد بدنی می‌کند.

وی افزود: من با پدر دانش آموز صحبت و به خاطر این موضوع عذر خواهی کردم و رئیس آموزش پرورش منطقه و معلم هم برای دلجویی از والدین و دانش آموز به منزل خانواده وی رفتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: معلمی که در آموزش پرورش کار می‌کند باید بداند که به هیچ عنوان تنبیه بدنی در آموزش و پرورش جایگاهی ندارد.

اصغری با اشاره به نحوه برخورد با معلم خاطی عنوان کرد: ما معلم مدرسه را تغییر و منتظر خدمت و همچنین وی را به هیئت بدوی تخلفات آموزش و پرورش معرفی کردیم.

بیشتر بخوانید : واکنش آموزش و پرورش قزوین به ماجرای تنبیه بدنی دانش‌آموز روستایی 

وی گفت: هیچ کدام از معلمان مجاز به کوچکترین تنبیه نیستند و حتماً وظیفه خودم می‌دانم که در محضر خانواده این دانش آموز باشم و از وی دلجویی کنم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: معلمی کار حرفه‌ای است و این معلم آموزش‌های لازم را نگذرانده و از طریق دیگری جذب آموزش و پرورش شده است.

اصغری گفت: این برخورد‌ها نتیجه ناتوانی و عدم آشنایی معلم با اصول تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۴۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
یعنی چی این معلم آموزش‌های لازم را نگذرانده و از طریق دیگری جذب آموزش و پرورش شده است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!