مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: از ۳۰ ماه گذشته تاکنون شناسایی دلالان را در دستور کار خود قرار داده ایم تا از فشار روی تولیدکنندگان و صنعت‌گران کاسته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  بهروز مهدلو مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، در جمع فعالان اقتصادی منطقه کاشان که با حضور معاون درآمد‌های سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد با اشاره به دریافت مجموع ۸ هزار میلیارد تومانی مالیات سال گذشته در استان اصفهان گفت: ۸۴ میلیارد تومان از محل دریافت مالیات‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان کاشان پول پرداخت شد.

او، تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا  و درراستای حمایت از تولیدکنندگان و افزایش قدرت خرید آن‌ها اقساط افزون بر ۴ هزار و ۸۰۰ مودی به قسط‌های بلند مدت ۳۶ ماهه تا سال ۱۴۰۳ نیز رسیده است.

مهدلو، همچنین از از واگذاری بسته‌های حمایتی از سال ۱۳۹۷ به تولیدکنندگان این استان خبر داد و گفت: این بسته‌ها در هیچ استانی برای تولیدکنندگان در نظرگرفته نشده است.

او، فرار مالیاتی با توجه شرایط نفت و همچنین محدودیت‌های منابع مالی دولت را حق‌الناس دانست و گفت: اداره کل امور مالیاتی اصفهان از ۳۰ ماه گذشته تاکنون شناسایی دلالان را در دستور کار خود قرار داده است تا از فشار روی تولیدکنندگان و صنعت‌گران کاسته شود.

به گفته او، با افتخار می‌توان اعلام کرد دلال لوازمی در استان شناسایی شد که تاکنون حتی ریالی بابت مالیات پرداخت نکرده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، در پایان اظهارداشت: نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان مالیات در سال گذشته در شهرستان کاشان دریافت شد که ۱۳۷ میلیارد تومان آن بابت مالیات‌های مستقیم و بقیه ارزش افزوده بوده است.

 در این نشست که در اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد، برخی تولیدکنندگان و صنعتگران برگشت تعهدات ارزی، تامین مواد اولیه و قانون ارزش افزوده را از جمله مشکلات خود بیان کردند.پانتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار