عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در مورد اضافه سازه و عدم پرداختی اجاره نسبت به بخش مازاد قرارداد اولیه ورود جدی‌تری داشته باشد.

حجت نظری رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر عمده مشکل ما، اضافه متراژ باملند است که سازنده و بهره‌بردار از توافق اولیه با شهرداری، در قراردادی که منعقد شده بود فراتر رفتند  و ابهامی که وجود دارد این است که چطور می‌توان این قرارداد را به روز کرد؟

وی ادامه داد: متاسفانه در این حوزه،  شهرداری تهران آمار دقیق درست و به روز را به ما ارائه نمی‌کند و همین موجب شده که  همچنان نمی‌توانیم درباره مسئله باملند تصمیم مناسب و درستی بگیریم. همچنین عدم شفاف سازی و ارائه آمار از سوی شهرداری باعث شده نتوانیم مسیری را طراحی کنیم که مسیر حقوق از بین رفته شهر بازگردانده شود.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: در همین راستا لازم است که شهرداری تهران در مورد اضافه سازه و عدم پرداختی اجاره نسبت به بخش مازاد قرارداد اولیه ورود جدی‌تری داشته باشد و پرسش‌های اعضای شورای شهر را پاسخ دهد. البته مردم بدانند که ما تا انتها این موضوع را دنبال خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار