رئیس سازمان صمت فارس:

احتکار ۳.۵ میلیارد تومانی کالاهای اساسی در فارس کشف شد

حمیدرضا ایزدی از کشف انبار‌های احتکار کالا‌های اساسی در این استان به ارزشی نزدیک به ۳.۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا ایزدی از کشف انبار‌های احتکار کالا‌های اساسی در استان فارس خبر داد و گفت: در بازرسی‌های انجام شده با همکاری سپاه فجر استان احتکار کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم کشف شد که ارزش آن ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

او افزود: کالا‌های احتکار شده شامل کالا‌های ضروری مثل انواع روغن خوراکی و سرخ کردنی، انواع برنج، چای، رب گوجه فرنگی و ... است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام شده از مراکز عمده و انبار‌ها نیز چهار پرونده قاچاق کالا‌های ضروری به ارزش ۷۰ میلیون تومان تشکیل شد، عنوان کرد: این کالا‌ها شامل روغن زیتون، انواع نوشیدنی‌ها، قهوه و ... است.

رئیس سازمان صمت فارس تأکید کرد: تمامی مراکز نگهداری کالا از جمله عمده فروشان و شرکت‌های پخش کالا باید در سامانه جامع انبار‌ها ثبت‌نام و مشخصات و میزان خرید و فروش خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

او گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلفات اقتصادی از قبیل گران‌فروشی، احتکار و قاچاق را با ستاد خبری این سازمان یا سامانه ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار