رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین با اشاره به تکمیل یک واحد هتل آپارتمان در روستای فرطان گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، شاهد افزایش ظرفیت اقامتی شهرستان اسفراین خواهیم بود.

به‌گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عبدالله سهرابی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین گفت:عملیات اجرایی احداث نخستین هتل‌آپارتمان اسفراین به پایان رسیده است و این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه را بالغ‌ بر ۲۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود:این هتل آپارتمان در سه طبقه و دارای ۱۵ سوئیت با ظرفیت اقامتی ۳۶ نفر است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین گفت:این شهرستان دارای ۱۵ واحد اقامتی است که تمام آن‌ها بوم‌گردی بوده و افتتاح این هتل‌آپارتمان کمک خوبی به افزایش ظرفیت‌های اقامتی شهرستان می‌کند.

شهرستان اسفراین در جنوب شرقی استان خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال به شهرستان‌های بجنورد و شیروان، از شمال شرقی به شهرستان فاروج، از غرب به شهرستان جاجرم و از جنوب و جنوب شرقی به استان خراسان رضوی محدود می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.