نماینده ولی فقیه در گلستان گفت:جشنواره فرهنگ اقوام جاذبه گردشگری و فرهنگی بسیار مهم برای گلستان است که باید از آن به‌نحو احسن در راستای گلستان‌شناسی بهره‌برد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام‌جمعه گرگان در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: جشنواره فرهنگ اقوام ایران‌زمین یک جاذبه گردشگری و فرهنگی بسیار مهم برای استان است که باید از آن به‌نحو احسن در راستای گلستان‌شناسی بهره‌برد.

او گفت: جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران موضوع بسیار مهمی است و در واقع این جشنواره آشنایی ملی اقوام نسبت به یکدیگر است.

او تاکید کرد: دیوار دفاعی گرگان یکی از موضوعات بسیار مهم و قابل‌توجه و تامل است که احیای آن توسعه استان در همه ابعاد را به‌همراه خواهد داشت.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان افزود: همه ما مسئولین نسبت به احیای دیوار دفاعی گرگان غفلت کردیم و وظیفه داریم نسبت به آن توجه‌ویژه داشته باشیم.

امام‌جمعه شهر گرگان بیان کرد: شهر تاریخی جرجان یکی دیگر از ظرفیت‌های مغفول‌مانده است که باید احیای آن با نگاه کاربردی و توسعه گردشگری استان صورت‌پذیرد.

آیت‌الله نورمفیدی با تاکید بر این‌که میراث جهانی قابوس یک بنای شاخص و منحصربه‌فرد برای استان و کشور است، گفت: باید به موضوعات مرمت و حفاظت این اثر منحصربه‌فرد جهانی توجه ویژه داشت.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.