نکیسا: آلومینیوم اراک حریف سرسختی برای پرسپولیس است

دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

نیما نکیسا، دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: با توجه به این که بازی در اراک برگزار می‌شود و تیم  آلومینیوم هم از امتیاز میزبانی برخوردار است؛ بازی قشنگی خواهد شد. هر ۲ تیم در این بازی به دنبال کسب ۳ امتیاز  هستند.  

او ادامه داد: بدون شک تیم آلومینیوم اراک حریف سرسختی برای پرسپولیس خواهد بود. البته اگر تیم پرسپولیس به دنبال کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر فوتبال است؛ باید با ۳ امتیاز از زمین مسابقه خارج شود. تیم پرسپولیس روز‌های سختی را گذرانده است و در نبود ۳ بازیکن محروم خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد. پس از آن هم نیمکت سرخپوشان در لیگ هم خالی بود و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نبودند، اما هفته به هفته هماهنگ‌تر شدند.  

نکیسا بیان کرد: متاسفم برای افرادی که به دنبال این هستند که یک نفر را پایین بکشند تا شخص مورد نظر خودشان را جایگزین کنند. گل محمدی و فکری از جنس پرسپولیس و استقلال هستند و باید به آن‌ها زمان داده شود. آن‌هایی که  انتقاد می‌کنند، باید این موضوع را بدانند که جا افتادن در تیم‌های پرسپولیس و استقلال سخت است؛ اما باید حوصله به خرج داده و زمان بدهند تا شرایط بهتر شوند. به هر حال مربیان سرخابی دوست دارند تیم‌های خود را موفق کنند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار