رییس بهزیستی شهرستان رفسنجان گفت:اورژانس اجتماعی رفسنجان هر روز به سبب افزایش آگاهی مردم از فعالیت‌های اورژانس پذیرش بیشتری نسبت به قبل دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،عباس بلندی، رییس بهزیستی رفسنجان در نشست مشورتی تقویت اورژانس اجتماعی و سامان دهی مددجویان آن در شهرستان رفسنجان در خصوص طرح پیشنهادی بهزیستی در مورد همکاری شرکای اجتماعی برای پیشرفت اورژانس اجتماعی ، گفت: اورژانس اجتماعی رفسنجان هر روز به سبب افزایش آگاهی مردم از فعالیت‌های اورژانس پذیرش بیشتری نسبت به قبل دارد به طوری که ۲۳۹ درصد رشد آماری را نسبت به پارسال در این حوزه شاهد بوده ایم، اما امکانات و اعتبارات اختصاص یافته به این واحد تغییر نکرده است.

او افزود: لازمه ارائه خدمت تخصصی اثر بخش وقابل قبول افزایش امکانات در کنار تامین نیروی انسانی متخصص است که این مهم در شرایط فعلی تنها از طریق مشارکت خیران وصاحبان صنایع وبنگاه‌های اقتصادی فعال در منطقه میسر است.

بلندی تصریح کرد:همکاری وهمراهی خیران در کنار تجارب وتخصص کارشناسان بهزیستی می‌تواند بهترین وموثر‌ترین اهرم در مهار وکنترل مسائل اجتماعی باشد.

در این نشست مقرر شد چند مرکز خیریه مبالغی را به صورت ماهانه برای کمک به اورژانس رفسنجان اعطا کنند، همچنین شورای شهر رفسنجان تامین ساختمانی مناسب برای این اورژانس را عهده دار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار