اخبار حوادث استان بوشهر را در ۵ بهمن ۹۹ اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‎‌ترین اخبار حوادث ۵ بهمن ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله ۳۰ میلیارد ریالی قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توقیف دو دستگاه کامیون، انواع بلندگوی خودرو قاچاق کشف شد.

 سردار خلیل واعظی ادامه داد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی جاده شهرستان دشتستان، هنگام نظارت بر وسایل نقلیه عبوری به دو دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و در بررسی آن‌ها ۱۴ هزار و ۹۸۲ دستگاه بلندگوی خودرو در مدل‌های مختلف کشف شد.

او با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه، بیان کرد: بنا به کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۳۰ میلیارد ریال است.

کشف کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ و کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در جاده خروجی این شهرستان هنگام گشت زنی در مسیر‌های خاکی اطراف ایستگاه ایست و بازرسی شهید موسوی و کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و در بازرسی از آن چهار هزار و ۵۱۲ قاشق و چنگال و ۲۴ دستگاه همزن برقی خارجی بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

او، با اشاره به اینکه بنا به نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده یک میلیارد ریال است، بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

اجرای طرح مبارزه با سارقان در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در اجرای دستورالعمل ابلاغی پلیس آگاهی ناجا، طرح ۴ روزه مبارزه با سارقان در دهه سوم دی در استان اجرا شد.

سرهنگ جوشن سهرابی عنوان کرد: تلاش ماموران در اجرای این طرح منجر به کشف دو فقره سرقت به عنف، دستگیری ۵۶ سارق، ۳ نفر خریدار اموال سرقتی، متلاشی شدن پنج باند مجرمانه و کشف ۱۱۷ فقره انواع سرقت شد.

کشف ۲۸ کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیسی

با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بوشهر و کرمان ۲۸ کیلو گرم حشیش کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در بررسی‌های اطلاعاتی پلیس مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری، مقادیری حشیش را از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی کشور منتقل کند.

با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، خودروی سواری حامل مواد مخدر در ورودی شهر سیرجان متوقف و در بازرسی از آن ۲۸ کیلوگرم حشیش کشف شد.

در این زمینه، یک دستگاه خودروی سواری توقیف و یک متهم نیز دستگیر شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.