سومین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا واحدی پور  رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، گفت: سومین نمایشگاه بین المللی  خرما از روز سه شنبه هفتم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس با حصور مقامات ملی و استانی آغاز به کار می کند.

او، بیان کرد:  سومین نمایشگاه  بین المللی خرما با حضور صاحبان صنایع خرما از استان‌های خرماخیز و صنعتی با برپایی بیش از ۶۵ غرفه در سالن سرپوشیده حافظ فعالیت می‌کنند.

واحدی پور، تصریح کرد: شعار این نمایشگاه تولید پایدار، اشتغال پایدار و صادرات پایدار با پیوند بین حلقه های زنجیره ارزش خرما است.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، ادامه داد: کارشناسان با تجربه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه این سازمان حضور خواهند یافت و به بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.

او، با اشاره به اینکه حضور بازدید کنندگان مشروط به استفاده از ماسک و دستکش است، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا این رویداد با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، سلامت محیط و فاصله‌گذاری اجتماعی، طراحی و اجرا می شود.

واحدی پور، به ضرورت حفظ سلامت بازدیدکنندگان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل نمایشگاه، اضافه کرد: با مشارکت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز، سامانه برخط صدور بلیت رایگان بازدید از این نمایشگاه راه اندازی شده و بازدید فقط با تهیه بلیت امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار