نماینده هیات داوری جشنواره خشت طلایی گفت: امیدواریم که تهران بتواند در جشنواره خشت طلایی جایگاه مخصوص به خود را پیدا کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،بصیرت نماینده هیات داوری جشنواره خشت طلایی در نشست خبری امروز این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره از نخستین روز‌ها تلاش داشت تا زمینه‌ای برای انباشت تجارب فرصت دهد و امروز به پنجمین دوره خود رسیده است.

وی ادامه داد: مدتی است که در تحریم‌ها هستیم و حضور مدیریت شهری در این دوره اهمیت بسزایی دارد و دیدن تجارب دیگر شهر‌های جهان اهمیت بسزایی دارد و به سیستم مدیریت شهری کمک می‌کند.

نماینده هیات داوری جشنواره خشت طلایی تغییر رویکرد‌های شهری باید دیده شود و اساسا بسیاری از مسائل تهران در برج‌های نیمه تمام از جمله مواردی است که باید آنرا مدنظر قرا دهیم.

بصیرت گفت: در گوشه تهران می‌توان پروژه‌های متعددی را دید که باید به آن توجه داشت و در دوره بعد شهروندان هم در زمینه داوری‌ها وارد عمل می شوند و از طریق رای گیری الکترونیکی داوری می‌کنند.

وی با اشاره به معیار‌های داوری گفت: بومی سازی، نوآوری و خلاقیت، توجه به تاب آوری شهری، فراگیری از جمله معیار‌های ما در داوری بودند و ۳۰ داور در مرحله دوم پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند و امیدواریم تهران در رتبه بندی بین المللی جایگاه خوبی پیدا کند و با موفقیت همراه باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار