یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت یادمان شهدای گمنام و ساماندهی گلزار‌های شهدای شهرستان رشت اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی فتح اللهی، فرماندار رشت با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات ایثارگران این شهرستان رشت گفت: ما در این انقلاب هرچه داریم، از برکت خون شهدا است و قدرشناسی از خانواده شهدا و ایثارگران باید فراتر از حرف و گفتگو و کاملا عمل گرایانه باشد.

او از اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت یادمان‌های شهدای گمنام و ساماندهی گلزار‌های شهدای این شهرستان خبر داد و افزود: برای بازسازی تصاویر یادمان شهدا نیز حدود ۳۰۰ میلیون تومان در کمیته برنامه ریزی اعتبار در نظر گرفته شده است.

فرماندار رشت به نحوه واگذاری زمین برای ساخت مسکن ۲۱ جانباز بالای ۷۵ درصد اشاره کرد و اظهار داشت: کارگروهی با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت، تشکیل و اقدامات لازم برای سرعت بخشیدن به این موضوع انجام خواهد شد.

فتح اللهی همچنین با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه ساخت مجتمع توانبخشی درمانی ایثارگران در منطقه لاکان، بر لزوم پیگیری جدی و تسریع در روند اجرایی این پروژه تأکید کرد.

او در خصوص رسیدگی به تابلو‌های شهدا در سطح شهرستان یادآور شد: استفاده از ظرفیت تمام ادارات در این رابطه باید مورد توجه قرار گیرد و کارگروهی نیز برای پیشبرد این امر تشکیل خواهد شد.

فرماندار رشت تصریح کرد: این شهرستان دارای ۱۱ هزار و ۹۲۵ ایثارگر، ۲ هزار و ۸۸ شهید، ۷ هزار و ۵۷۶ جانباز و یک هزار و ۱۰۱ آزاده است که باید خدماتی در خور شأن به آنها ارائه شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.