معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از بررسی و رفع موانع تولید ۱۰ واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در حاشیه هشتاد و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: امروز در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان، پرونده ۱۰ واحد تولیدی، صنعتی یا بنگاه‌های اقتصادی که به نوعی با دستگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها و محیط زیست مشکلاتی داشتند، مطرح و بررسی شد.

او افزود: مسائل و درخواست فعالان اقتصادی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به جز سه مورد که مشکل قانونی داشت سایر مشکلات فعالان اقتصادی برطرف شد.

شاهمرادی گفت: برای ۷ پرونده در کارگروه تصمیماتی اتخاذ شد که مورد موافقت دستگاه اجرایی و بنگاه اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: یکی از پرونده‌ها به دلیل این که پیچیدگی خاصی داشت و هفته قبل نیز نماینده عالی دولت در استان از این واحد شرکت تجهیزات ایمنی راه‌ها بازدید داشتند به جلسه کارشناسی برای بررسی دقیق‌تر ارجاع شد.

معاون استاندار گفت: قطعا برنامه ما این است که به واحد مذکور برای رونق تولید کمک کنیم.

او افزود: یکی دیگر از پرونده‌ها که واحد تولیدی و دامداری بود به کمیسیون ماده ۹۹ ارجاع داده شد.

شاهمرادی با بیان این که اجرایی شدن تصمیمات امروز منجر به تثبیت تعداد اشتغال و ایجاد اشتغال جدید خواهد شد، گفت: امروز در قالب تسهیلات رونق تولید نیز پرونده ۲۳ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات برای معرفی به بانک‌ها بررسی شد که از این تعداد ۲ فقره از تسهیلات به دلیل اینکه روند بانکی استان را طی نکرده نبودند مورد موافقت قرار نگرفت و مقرر شد بعد از طی مراحل این دو پرونده مذکور نیز بررسی شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.