رییس انجمن اهل قلم شهرستان گرمسار گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه‌ای جایزه ادبی آفتاب، به دلیل استقبال علاقه‌مندان، تا ۲۲ بهمن ۹۹ تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حامد امامی رییس انجمن اهل قلم شهرستان گرمسار گفت: جشنواره منطقه‌ای جایزه ادبی آفتاب به میزبانی شهرستان گرمسار و دبیری انجمن اهل قلم این شهرستان با استقبال شرکت‌کنندگان از ۱۰ استان هدف در حال طی روند اجرایی است.

او افزود: تاکنون بیش از ۴۵۰ اثر از استان‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و به دلیل استقبال چشمگیر علاقه مندان، مهلت ارسال آثار تا ۲۲ بهمن ۹۹ تمدید شد.

دبیر تخصصی جشنواره سومین دوره جایزه ادبی آفتاب گفت: این جشنواره توسط انجمن اهل قلم شهرستان گرمسار و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار و شورای شهر و شهرداری این شهر به صورت منطقه‌ای با موضوع آزاد در رشته داستان کوتاه برگزار می‌شود و اختتامیه آن به احتمال زیاد اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

او گفت: این جشنواره به صورت منطقه‌ای و با مشارکت استان‌های سمنان، تهران، خراسان رضوی و شمالی، اصفهان، یزد، گلستان، مازندران، قم و البرز برگزار می‌شود.

دبیر تخصصی جشنواره سومین دوره جایزه ادبی آفتاب تاکید کرد: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به شماره تلفن ۰۹۳۸۸۶۲۶۱۶۱ در فضای مجازی و یا نشانی garmsar.ahleghalam.festival@gmail.com ارسال کنند.

او ادامه داد: هر نویسنده حداکثر می‌تواند سه اثر با موضوع آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و تنها آثاری که در قالب داستان کوتاه و حداکثر در ۱۰ صفحه باشد مورد داوری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار