مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۵ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۶۱ تن نهاده‌های دامی قاچاق در اردبیل/ دستگیری ۱۳ متخلف شکار و زنده گیری پرندگان در اردبیلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۵ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۶۱ تن نهاده‌های دامی قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۳۶۱ تن نهاده دامی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه اخلال گران امنیت و نظم اقتصادی در احتکار کالا و اجناس خبر داد و گفت: این طرح با حداکثر توان و با بهره مندی از امکانات و در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود.

او در ادامه از شناسایی ۴ شرکت که مسئولان آن از تحویل نهاده‌های دامی یارانه‌ای به مرغداران و دامداران خودداری و قصد دستیابی به سود بیشتر از طریق فروش آزاد را داشتند؛ خبر داد و افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از فعالیت مجرمانه مسئولان این شرکت‌ها و پس از هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناس سازمان جهاد کشاورزی به آدرس این شرکت‌ها اعزام؛ که در یک عملیات منسجم پلیسی و پس از بازرسی‌های به عمل آمده از انبار‌های مذکور ۳۶۱ تن نهاده دامی از نوع جو و ذرت که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه نهاده‌های دامی کشف شده پس از هماهنگی‌های لازم تحویل مرغداران و دامداران شد؛ تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده ۷ میلیارد و ۲۷۴ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال است.

سردار حسینی گفت: در رابطه با کشفیات به دست آمده پرونده قضائی تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.

دستگیری ۱۳ متخلف شکار و زنده گیری پرندگان در اردبیل

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: طی سه روز گذشته و با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست، ۱۳ متخلف شکار غیر مجاز و زنده گیری پرندگان در سطح استان اردبیل دستگیر شدند.

هاشم میرزانژاد افزود: از متخلفان ۶ قبضه اسلحه‌ی قاچاق، ۵ قبضه اسلحه مجاز، لاشه ۱۲ قطعه گونه‌ی حمایت شده زنگوله بال، ۹ قطعه کبک و ۶۰ قطعه سهره طلایی کشف و ضبط شد.

او بیان کرد: متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.